THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 10 decembrie 2010

Fara inspiratie.



Mda.. si wow, iata-ma fara inspiratiie, scriindu-mi toate prostiile care-mi vin in cap... Gen, nu ma recunosc, nu stiu ce e cu mine. M'a schimbat atat de mult incat nu ma mai cunosc... pacat... si'mi placea schimbarea asta. Un lucru insa imi place. El mi-a umplut golul de la celalt tip si... pe langa asta mi-a umplut tot si cu dragostea lui(asa credeam ca este... aiurea), ceea ce nu cred ca e foarte bine. Defapt, nu e bine deloc. E aiurea... Stres, stres, stres, lacrimi, minte stricata, planuri stricate, vise pierdute. Si cand credeam ca nu se poate mai rau. Hm, din nou viata imi demostreaza ca ORICAND SE POATE SI MAI RAU. Ok dar ceva bine nu se poate intampla? Adica ma refer ceva bine care sa dureze mult, nu care apoi sa se transforme in depresii si etc. Hm... gandesc,gandesc,gandesc. Hm.. viitorul.. cum il vedeam, cum ma facea sa-l vad... da viitorul apropiat si chiar cel indepartat. Suuuppperrr. Aiurea. Si cand credeam ca poate fi altceva. Hm. Manastire, calugarite... aceasta idee nu suna chiar asa de rau. Cel putin stiu ca inima mea e safe. Mmm. Faza tare. Am reusit sa ma distrez chiar.. 10 minute! WOW! Ideea e ca, iarna asta o sa fie... sa spunem altfel. Desigur, singura de Craciun... imi doream altceva... Totusi, am degand ca macar 2 din dorintele mele sa mi le indeplinesc. Inca pot simtii caldura din casa mea in dimineata de Craciun. Si pentru asta sunt multumita. Oricum, cu sau fara el. Prefeream cu daaaar wtv!! Tot o sa fie iarna. Tot o sa ma distrez cu ratatii mei,tot o sa ies cu siiiis afaraaa si sa vorbim vrute si nevrute, tot o sa-l sapunesc pe Samy( bro-ul meu... forever. te iubesc vacooo:-w),  tot o sa-l tavalesc pe Balah in zapada, tot o sa-l "apostam" pe Gal TOTI cu zapada pana la refuz(adica ori suntem golani ori nu mai suntem?!), tot o sa o numim pe iTiia brainless, tot o sa-l invat pe Tunaru cantecul la chitara(nu ma las pana nu il inveti ma!!!), tot o sa-l convingem pe Stefan sa iasa cu noi, tot o sa vina Iyoa mea la mine sa simta si ea Craciunul, tot le pe Woody si Abbey la mine de Revelion, tot ei o sa ramana alaturi de mine indiferent daca trec prin despartiri sau prin lucruri fericite, pentru ca ei sunt pana la urma singurii care ma iubesc cu adevarat. Pot sa fiu frumoasa sau urata, pot sa ma tund la chelie, pot sa ma "tencuiesc" ca o bitch, pot sa am o zi proasta si sa ma cert cu ei, dar stiu ca ei sunt acolo pentru mine, si ma iubesc si accepta asa cum sunt. Asta este prietenie adevarata frate. TOT O SA MA DISTREZ!(cu saw fara inima franta sau cineva alaturi). Tot o sa plang(de fericire sau de dor), tot o sa intreb"ASTA-I TEMA?" tot o sa continui cu "N-AVEM TIMP! VINE CRACIUNUL!". Asta e, cum am trecut peste ceilalti trec si de data asta, in cele din urma amintirile nu o sa ma mai doara, sa ma sece, or sa fie calde placute, sper. Cam asta cu (ne)inspiratia mea. Pace.


P.S- BETO MI-E DOR DE TINE, TEMBELULEEEEE:((

0 comentarii: