THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 25 decembrie 2010

To be or not to be Christmas.


Hm., Ok. In primul rand Craciun Fericit! voua:). Macar voi sa-l aveti. Da, e Craciunul, un craciun pe care nu l visam NICIOADATA! Aiurea. Cand imi faceam atatea vise si sperante sa vina ceva care sa ma loveasca cu atata forta, cu atata ura, in asa fel incat sa ma distruga cu tot. Tipic...

Oricum. Este inca Craciunul. Inca pot face ceva sa schimb acest lucru. Inca ma pot distra cu ratatii mei si cu dobitocul mew. Si oricum o sa bat o vaca(Simte-te!!!) pentru ca e numai vina mea.

Bradul de craciun, dimineata de cadouri, caldura din suflet, fericire. Totusi am primit aceste lucruri so thank you Santa. Totusi... o data ce zapada s-a topit a luat o parte din bucuria mea de copil. Acea bucurie care inveselea pe oricine. Bucuria aia prosteasca. (NU MAI AVEM TIMP! A VENIT CRACIUNUL). Craciunul a venit si e pe cale sa ne paraseasca, vizitandu-ne abia la anu... Trist. Cu el o sa ia toata melancolia,toata zapada, toata iubirea lasata in acea zapada, toate visete asezate pe ea, toate visele facute cand ea inca nu se nascute. Acel vis cu noi doi in zapada nu s-a implinit btw:). Craciun distrus? Poate. Inca mai pot sa-l repar. Cu ajutorul lor, si da, imi permit sa le scriu numele: Abbey, Woody, Samy(bro), Iyoa, Deey ;x, Alex(vacaa), Balah, Stefan, Gal, Tiia, Seby, Hoc, Kes, Zeis, Tunaru, Gica, Bety, Ciuca, Bursu. Ei sunt cei carora ma pot confesa, asteptand laude, sfaturi sau bobarnaci bine-meritati. PE EI II IUBESC FRATE!


Deci: To be or not to be? Ramane de vazut. Voi ce parere aveti?


0 comentarii: