THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

luni, 6 decembrie 2010

O vreau... am nevoie de ea..








Vreau iarna. Vreau sa-l uit. Vreau sa uit tot. Vreau sa-mi inghete toate amintirile, tot! Vreau distractie, vreau sa uit de toate promisiunile facute. Vreau sa fiu inghetata toata si sa nu mi pese atata timp cat stiu ca ei sunt acolo. Vreau sa ma joc, vreau sa fac oameni de zapada, vreau sa fac bulgari de zapada si sa ii arunc in ratatii mei. Vreau sa fiu copil. Vreau sa iubesc si sa simt asta. Vreau sa simt zapada in mainile mele. Vreau sa impodobesc bradul meu. Vreau sa il fac cat mai colorat. Vreau culoare in viata mea. Vreau ca lumea sa simta focul din inima mea in perioada asta. Vreau sa il impartasesc cu toata lumea. Vreau sa cant colinde, vreau sa merg la colindat. Vreau sa le daruiesc cadouri celor pe care ii iubesc cu adevarat, chiar daca nu voi primi in schimb. Vreau sa ma impac cu toti, vreau liniste. Il vreau inapoi. Vreau tot inapoi. Vreau sa-mi incalzesc mainile rosii si ingetate cu o ciocolata calda. Vreau sa fiu sapunita, vreau sa sapunesc.  Vreau sa ma distrez, vreau sa simt ca traiesc. Vreau sa ma cert cu mama pentru ca am intarziat acasa din cauza distractiei. Vreau sa desenez pe masinile inghetate. Vreau sa ma dau cu saniuta impreuna cu acea persoana, dar si cu ei. Vreau ceva special. Vreau iarna mea. Vreau iubire de iarna. Vreau parul meu ondulat si dezordonat. Vreau naturalete. Vreau sinceritate. Vreau fidelitate. Imi vreau prietenii langa mine. Vreau un Craciun destul de puternic incat sa-mi aline durerea... toata durerea. Vreau sa adorm cu gandul ca vine Mos Craciun iar dimineata inima sa-mi salte vazand cadourile sub brad. Vreau sa ne intalnim toti la bunica acasa pentru mai multe cadouri si pentru a le putea canta colinde, pentru a le putea vedea zambetele mandre si emotionate. 

Vreau inghet total. Vreau sa simt ca sunt iubita cu adebarat. Fara inselatorii, fara promisiuni false. Vreau filme de craciun vizionate impreuna cu sora mea. Vreau sa ies de la scoala cu gandul la o partida de bulgareala si sapuneala. Vreau suflete impacate. Vreau acel cozonac facut de mama cu atata dragoste... Vreau iarna copilariei mele...

0 comentarii: